Velkommen til Lind

Lind er det fjerde og nest siste byggetrinnet på Klosterøya Vest. Alle leilighetene i Lind blir lekre og lyse med herlige solforhold og flotte utearealer.

Moderne og ordentlig

Størrelsene spenner fra 72 til 155 m2 BRA. Blant fellesnevnerne er moderne løsninger og skikkelig kvalitet – fra A til Å. Kanskje klarer du deg med en litt mindre leilighet enn du tror – så lenge løsningen er fabelaktig god? Den ”minste” leiligheten byr for eksempel på 2 balkonger, så her får du både morgen- og ettermiddagssol! Leilighetene på bakkeplan får godt skjermede private uteplasser omkranset av hekker.

DEN beliggenheten får du uansett med på kjøpet. Det er ikke så mange boliger ”midt i sentrum” som kan skryte av egen badestrand!

Frontleiligheter

I sjette, syvende og åttende etasje er det tre fantastiske frontleiligheter – alle svært romslige og fasjonable. På de flotte takterrassene nytes utsikten, sola og livet - året rundt. Som vi sier på Klosterøya Vest: Når hverdagen er fantastisk blir livet en fest.

Fellesarealer for hyggelig naboskap

Denne gangen bygger vi også et fellesrom på 30 m2 med kjøkken og WC. Ideelt når noe skal feires eller et møte avholdes. I det indre gårdsrommet blir det felles oppholdssoner, lekeområde og mulighet for bord og benker. Hyggelig vegetasjon deler opp gårdsrommet og gir lune og beskyttede plasser å sette seg ned. Alt ligger til rette for et hyggelig naboskap!