Selger og utbygger Klosterøya Vest AS

Vi er stolte av at vi til nå har bygget 150 boliger på Klosterøya Vest, området er regulert og planlagt med ca 300 boliger og vi kan markere at vi er halvveis i utbyggingen. Det har blitt utarbeidet en ny reguleringsplan for byggetrinn 4 og 5 og vi har samarbeidet tett med kommunen og politikerne for å få det til.

Vi vet at mange har ventet på dette flotte prosjektet som blir liggende helt i front, vestvendt og med flott utsikt til Hjellevannet. Byggetrinn 4 består av tre bygg med totalt 69 leiligheter. Denne gangen er det stor variasjon i boligmixen og vi kan tilby alt fra to romsleiligheter,  Townhouses og store flotte leiligheter med to eller tre soverom. Alle har uteplasser med rikelig sol og utsikt. Tradisjonen tro har vi igjen satset på at borettslagene skal ha et Ibsen navn. Valget denne gang falt på Lind, Lykke og Gyldenløve.

Som utbyggere er vi stolte av å være med å forme byen og gjøre områdene på Klosterøya Vest attraktive å bo i. Vi har lagt vekt på å gi gode kvaliteter til uteområdene med badestrand, lekeplasser, benker og fine møteplasser. Folk som allerede bor på Klosterøya Vest sier at det er den vestvendte solrike beliggenheten, og gåavstand til det du trenger i hverdagen som er avgjørende for at de har kjøpt leiligheter her. Med en strålende utsikt til Victoria og Henrik Ibsen som trafikkerer Telemarkskanalen, kan man la hverdagen gå i sakte tempo selv om man bor «midt i byen».

Selskapene bak Klosterøya Vest:

Gunn-Heidi Kittilsen
Prosjektutvikler Marked