Byggetrinn fire

Det fjerde, og nest siste, byggetrinnet på Klosterøya Vest består av tre bygg: Lind, Lykke og Gyldenløve. Byggene viderefører elementene som har gjort boligene på Klosterøya Vest så populære: frontleiligheter, gode planløsninger og fine balkonger. Denne gangen har vi større variasjon i boligtypene, med toromsleiligheter og spennende townhouse. Noe for barnefamilien?

Leilighetene i byggetrinn 4 er innflytningsklare, og de fleste beboerne har allerede flyttet inn. Det er fortsatt noen leiligheter i salg - kontakt megler i dag for å avtale visning.

Gyldenløve

Vi vet etter hvert mye om kjøpernes drømmer og forventninger, og dette bærer flotte Gyldenløve med sine fem etasjer og herlige frontleiligheter preg av. Dette er Klosterøya Vest akkurat slik vi tror du forventer det og vil ha det:

Leiligheter med fantastisk beliggenhet, utsikt og masser av sol. Rett der framme ligger Hjellevannet. Du kan sitte på terrassen og se Victoria seile forbi mens laksen vaker ...

Lind

Lind har flotte lyse og gjennomgående leiligheter med hele to balkonger, så her får du både morgen- og ettermiddagssol! Gode planløsninger med separat stue og kjøkken gir flere sosiale soner.

Her får du også fellesarealer tilrettelagt for et hyggelig naboskap. Ideelt når noe skal feires eller et møte avholdes. I det indre gårdsrommet blir det felles oppholdssoner, lekeområde og mulighet for bord og benker. Hyggelig vegetasjon deler opp gårdsrommet og gir lune og beskyttede plasser å sette seg ned. Alt ligger til rette for et hyggelig naboskap!

Lykke

Lykke er et vakkert åtte etasjers bygg. Det er moderne i uttrykk og løsninger – tilpasset moderne, urbane mennesker med høye krav og forventninger. Her blir det en lykke å bo, det er vi hellig overbevist om.

I Lykke finner du alt fra effektive 2-roms leiligheter til spennende townhouse over to plan. Og selvfølgelig de gode tre-roms leilighetene med deilig, solrike balkonger.