Det beste av alt er Gyldenløve

Alle erfaringene arkitektene og vi som utbygger har høstet fram til i dag, er lagt til grunn for utviklingen av Gyldenløve. Det samme gjelder for hver enkelt leilighet.

Klosterøya Vest er allerede etablert som Skiens kanskje aller mest attraktive sted å bo. Hvorfor, vil du forstå fra dag én i Gyldenløve!

Vestvendte frontleiligheter

Vi vet etter hvert mye om kjøpernes drømmer og forventninger, og dette bærer flotte Gyldenløve med sine fem etasjer og herlige frontleiligheter preg av. Dette er Klosterøya Vest akkurat slik vi tror du forventer det og vil ha det:

Leiligheter med fantastisk beliggenhet, utsikt og masser av sol. Rett der framme ligger Hjellevannet. Du kan sitte på balkongen og se Victoria seile forbi mens laksen vaker ...

Lyst og romslig

I Gyldenløve blir det kun 15 leiligheter. Det har gitt oss muligheten til å gi alle leilighetene godt med rom, store vindusflater og masse lys. Arkitekten har vært opptatt av å tegne fram effektive planløsninger. Selv i den ”minst store” leiligheten på 74,5 m2, vil du nyte godt av alle Gyldenløves kvaliteter.

I det daglige går du ikke og ”skritter opp” leiligheten. Vær obs på at disse leilighetene fort kan virke større enn antall kvadratmeter tilsier!

Rå toppleiligheter

I toppetasjen er hver eneste kvadratmeter – ute og inne – disponert til til én eneste vanvittig leilighet. Noen stikkord: 152,6 m2 BRA. Spennende og kreativt utformet hovedrom på hele 76,5 m2. Tre soverom. 20,4 m2 frokostbalkong og en enorm, vinklet takterrasse på 59,7 m2. Ikke vent for lenge med å sjekke ut leilighet 501 i Gyldenløve!